Bosjökloster (söndag)

Idag var vi tvungna att köra tidigt till Bosjökloster Jag och Mia för att hinna shoppa...... gissa om jag blev snopen när Sara ville följa med hon som annars tycker att vi är urtrista! jag kollade en extra gång så hon hade fattat att vi skulle va bland jakt fiske och hundar HELA dagen och det hade hon...........jag fattar fortfarande inte hur det kunde gå till.........men trevligt hade vi, vi sprang rundor och handlade en del och åt jätte god middag (grilltallrik ) Tack Mia för att du bjöd på så god middag!
Sen närmade klockan sig 12,30 och vi löste av i Flatt tältet det var perfekt läge man såg allt som hände på Terassen, det kom en och annan som var nyfiken på våra Flattar och så kom det en massa kända Flatt människor som det alltid är trevligt att träffa, tiden gick fort och snart var det dax att packa ihop och lasta Mias bil med Flatt saker och en trött Viggo.




image11

Måste bara berätta att vi inte bråkade en ända gång, min tonåring och jag, och det var jätte skönt.
Hon börjar kanske bli stor!! Man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken tjusig bild! Jag läste din blogg snabbt fick för mig att du menade att du och jag inte hade bråkat en enda gång... Hm, tänkte jag... Läste det en gång till och nu förstår ännu mindre- du kan väl inte mena Sara? Hon är ju hur snäll o go som helst!

2007-08-28 @ 21:13:42
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Bosjökloster TVÅ dagar? Hmm... klart att man måste ju handla en dag och titta en dag?!?! :-)

2007-08-28 @ 22:45:58
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Mia

Jag vet hur vi kan göra - på torsdagkvällen ses vi någonstans och tränar. Däreftet tar jag hundarna med mig hem till mig. Bara en idé!
Ha en bra dag!

2007-08-29 @ 06:54:37
Postat av: Ingela

Ha ha ha Sara snäll och go.....jovisst när hon e på det humöret annars är det mest Jeckyl and Hyde.....

2007-08-29 @ 08:35:27
Postat av: Carina

Duktiga och duktiga - snarare dumma och dumdristiga ;-) Samlingen för mig på lördag är kl. 11.00 Ta med er whiskey eler stora röda piller om ni kommer :-)eller varför inte Mintu *flinar*

2007-08-29 @ 09:09:27
URL: http://shivaovittra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0