Lite kuligheter!

På valpkursen i onsdags så började Marie skratta så fort hon såg oss...kan undras varför!!!!!....vi hade gjort Kepsar som det stod Jag går på Hundplugget på (hundplugget är Tonies hundskola för er som inte visste, det ska komma en hemsida på www.Hundplugget.se så småningom)och under min jacka så hade jag en t-shirt som det oxå stod jag går på hundplugget på.......Tonie bara tittade och undrade vad Marie skrattade åt.......behöver nog nya GLASÖGON!!!!!!!hon såg först bara att vi hade nya kepsar och inte vad som stod, Tonie blev förtjust och har kollat in hemsidan där jag har beställt så det blir säkert fler kepsar i framtiden........Tp victory heter företaget, de gör också prisrosetter och eftersom vi inte hamnade så bra på vad det nu hette för nått Flatmästerskap vi var på!!!!  så beställde jag lite tröstpriser till oss (se bild) Johan har gett oss fina öknamn  jag är 49:an Nilsson
Cissi är 48:an Ivarsson Mia är 47:an Nilsson Jätte kul Johan!!!!men bara vänta till det är din tur att starta på prov......

Mia... din rosett har jag här hemma så den får du i morgon Lördag när vi träffas på Lärkesholm.image15

Min fina rosett!!!
image13


image14

Kommentarer
Postat av: Johan

Det var så lite så,( med era smeknamn) det kan ju bara gå bättre på nästa Flattmästerskap

2007-08-31 @ 15:42:18
Postat av: Mia

Den rosetten ska hänga på hedersplatsen!

2007-08-31 @ 20:51:25
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Skitkul! Att ni har sån fantasi! Skit samma från vilket håll man vinner bara man vinner :-D

2007-09-02 @ 00:39:41
URL: http://shivaovittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0