Lördag Bosjökloster!

Idag har vi varit på Bosjökloster HELA dagen....vi har haft Milla med det har varit kanon social träning, vi hade oxå med oss Elvis (kompisarnas Golden ni vet) och det gick jätte bra. Vågar inte lämna honom hemma för matte sa att han gillar att äta på allt om han blir själv.

Inne på Bosjökloster i den sk källaren har en tjej från helsingborg utställning (Helen) och det var jätte fina hundar hon hade målat det var ju mina, Tessie hade hon med för henne ritade hon av i fjol och på första parkett stod Milla målad i olja det var första gången jag såg det färdigt det var helt underbart, så ska ni måla av era hundar så rekomenderar jag Helen ni kan kolla in hemsidan www.helensstudio.se hon är super duktig.........där fanns även visitkort givetvis var där med både Milla och Tessie på gissa om man blir stolt.

Dagens inköp!
(speciellt till Mia N som undrade vad jag köpt)

En tre bent jakt stol modell hög
Ett vapenskåp
Ett jakt ställ till Andreas till diverse aktiviteter i skogen
Känger till Johan
sen var pengarna slut för denna dagen!!!!! Det kommer ju en dag till i morgon som man kan handla på ......

Fåglarna!
Våra wachtlar lade sitt första ägg i går!!!!!Det har vi väntat på...och i dag var där ett till, om vi väntar en vecka har vi kanske till en omelett ha ha ha.
Tänk att man kan sitta i en bur med fåglar hur länge somhelst och bara studera dem, hade någon sagt det till min pappa för 10 år sedan att jag skulle ha både fåglar kaniner och hela huset fullt av hundar så hade han skrattat och undrat om det var mig de pratade om, och vi ska inte prata om att jag skulle följa med ut i skogen över huvudtaget  JAG sitta stilll i skogen i flera timmar näääää det var det inte tal om, nu är det himmelriket att sitta där med Tessie vid sin sida och bara njuta av tystnaden, kan det bero på att ingen kallar mamma hela tiden man har tid att fundera och bara vara....jag vet inte hur många gånger Johan har tackat Marie och Tonie för att de har fått mig att träna jakt med hund och  därför kommer ut i skog och mark  vi har fått ett gemensamt intresse min man och jag.

Tack Marie och Tonie för att ni finns ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Mia N

Det är rena rama Zoo Zibbarp hos er nuförtiden. Vi ses idag, Ingela. Ska bli kul!

2007-08-26 @ 09:00:17
Postat av: Sara

TACK för era insatser på Bosjöklostermässan!!! Kul att du fick med dig ett och annat hem också! Hoppas att ni trivdes och att det kom en och annan till montern för att ställa nyfikna frågor!

2007-08-27 @ 00:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0