Spa!

I fredags så begavsig jag och min svägerska Åsa till Ystad för att tillbringa en heldag på Ystadsaltsjöbads spa avdelning, när vi kom dit blev vi tilldelade en badrock ett par badtofflor och en handduk sen satte vi oss i den varma bubbelpoolen innan det var dax för mig att få min första behandling som var ett renade bad med oljor i ett bubbelkar i ett rum med tända ljus och lugn musik väldigt skönt, När jag badade så fick Åsa massage sen bytade vi, min nästa behandling var massage av rygg hur underbart som helst sen var det ansiktsrengöring med massage och olika krämer UNDERBART, sen kurrade det i magen och vi gick för att äta lunch vilket bestod av sallad med parma skinka som passade utmärkt till min diet (har för övrigt tappat 7,5 kilo nu, har bara 15 kvar)
Efter lunch var det lite egen tid i relaxen det är underbart att sitta inne i värmen och titta ut över havet när det stormar, efter egen tiden var det dax för lite Floating man ligger i en tank med salt vatten och flyter i 45 minuter det ska motsvara 6 timmars sömn, jag tyckte det var skönt till en början men det blev så varmt i tanken så jag fick öppna.
På eftermiddagen tyckte vi att vi var avslapppade tillräckligt och begav oss hemåt rena, frächa och jätte lena.

JULKLAPPSTIPS
Presentkort på Spa, jag har önskat mig ett nytt.

Kommentarer
Postat av: Åsa (svägerskan)

Visst hade vi mysigt!
Jag vill också ha ett presentkort i julklapp!

2007-11-12 @ 09:57:47
Postat av: Mia

Åh, det låter ju underbart!! Vilken mysig dag!!

2007-11-12 @ 10:17:39
Postat av: Ingela

Jag har sagt till Svärmor att vi vill dit igen så jag tror det blir presentkort om inte i jul så när vi fyller 35!!!!!Nästa gång så följer nog Mia N oxå med vi får planera så det passar eller hur Mia?

2007-11-12 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0