Utmanad!!

Vittra har utmanat Tessie!

Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanade dig.

2. Berätta 6 egenheter hos din hund.

3. Utmanar 6 personer i slutet av ditt inlägg.

4. Lämna meddelande till dem du utmanat.


1.Tessie Tomtebloss är som namnet avslöjar ett tomtebloss det bara fladdrar till och så var det klart, man hinner inte riktigt med.

2. Hon är världens goaste hund vill gärna sitta i knät precis som de flesta Flattar, när klockan ringer på morgonen är hon pigg som en jag vet inte vad och är man inte det själv så blir man det när man får en hund med ben i munnen som lägger hela bred sidan på  magen på mig.

3. Tessie har oxå förstört en hel del bla mitt nytapserade kök där lyckades hon dra ner en hel våd, har ätit diverse grejer 250 Fludent tabletter (fattar fortfarande inte hur hon fick av skruv locket) en hel stor tub Idomin salva, och mycket mer.

4. Älskar MAT i alla former men får pga sjuk mage inte lov att äta mer än Hills Lamm och Ris och de andras mat ser mycket godare ut än hennes, snor de andras så fort vi vänder ryggen till och har blivit en baddare på att få tag i allt som råkar hamna på golvet.

5. Älskar att springa lös i skogen backe upp och backe ner hur länge som helst, jag ska då helst gömma mig bakom ett träd så hon får leta efter mig, vi har jätte mysigt när vi är på jakten och strosar.

6. Är en väldigt arbetsvillig hund, ibland vill hon lite för mycket och då hinner inte Matte med, men för det mesta blir det bra.


Tessie utmanar: Zorro Zaffran,  Fender, Wallander, Anette på Gummarps kennel, Jordan, kommer inte på fler nu sorry!


Kommentarer
Postat av: Viggo

Nu vill veta lite mer om Milla och Ronja oxå...

2007-11-02 @ 10:23:47
Postat av: Martina

Hallå där!

Ni är skojiga ni :),
vi får ta tag i detta hära då.

Hadet

Martina & Jordan

2007-11-03 @ 21:20:01
URL: http://bluepumpkins.se
Postat av: Anonym

Ja du syrran, när ska vi utmana varann på träning, då du vet att våra mattar blir alldeles tosiga o hojtar o viftar då vi simmar o sköter oss....?? Saknar er alla Viggo, Tessie, Agnes o de andra..

2007-11-05 @ 16:38:04
Postat av: cissi o Zorro var det ju som skrev..

missade avs

2007-11-05 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0