Yes Yes Där satt den x2

Idag var det dax att ställa klockan ännu en helg och ge sig iväg till Hässleholms trakten  för att träffa Karl-Axel och ännu ett viltspår.
Tessie började för hon har minst tålamod att sitta kvar i bilen om det är något roligt på gång, idag så fick Johan gå med båda hundarna för jag har lyckats skada handen och kan inte hålla i linan, det är första gången Johan går med Tessie så jag tar åt mig äran för det är ju faktiskt jag som tränat henne.
Jag var nervöst kvar vid bilen och rastade Ronja, när de kom på vägen tillbaka så satte Johan upp ett finger som en etta och Karl-Axel bekräftade det jodå en Etta med Hp dessutom gissa om jag är lycklig!!!!!!!
Sen var det Ronjas tur och det gick lika bra även där en Etta med Hp. Yes yes !!

Karl-Axels ord: Har man så duktiga hundar så ska det premieras.


Nu är vi världens lyckligaste hund ägare.
Tyvärr glömde jag kameran hemma så det fick bli kort när vi kom hem.
image126
Ettan med HP Meitas Tessie Tomtebloss

image127
Nästa Etta med HP Ronja Rövardotter

Kommentarer
Postat av: Mia

Hälsa HP-Ronja och HP-Tessie! Gratts!!!!

2007-11-24 @ 15:18:40
Postat av: Carina

GRATTIS!! Vad duktiga ni är! Nu får det väl bli riktiga rosetter!

2007-11-24 @ 17:01:51
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Marie & Tonie

JÄTTEGRATTIS! Det är inte klokt vad duktiga ni är med Era hundar. Nu får vi sätta fart att träna med Theo & Agnes.

2007-11-25 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0