Det går framåt......så sakta...

Det går fram åt med tillbygget..... så sakta tycker jag, men det ska vara färdigt tills jag fyller år alltså innan mitten på december.
Jag passade på att ta lite bilde när Matti var här och murade, nu är det färdigt och nu väntar vi på fönsterna och dörren som skulle kommit igår visst är det kul med hantverkare/leverantörer som bara lovar en massa men inte kan hålla det.

När man talar om Trollen står de utanför fönstret....när jag tittade ut så stod Matti där så nu hoppas jag att det händer lite i dag...som ni märker har jag inget tålamod idag, det blir nog bättre så småningom bara det inte står still.

image98
Murning på  hög nivå....


image99
Nu har taket börjat komma på plats...



image100
Nu fattas bara takplåten.....hoppas det var den som kom idag....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas verkligen att det blir klart innan din födelsedage annars får vi ha långkalsonger på! :-)

2007-10-31 @ 08:09:17
Postat av: Vittra

Vittra har utmanat Tessie i att berätta om sig själv. Kolla vår blogg.

2007-11-01 @ 12:19:01
URL: http://shivaovittra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0