Hundkurs

På onsdagar går Johan på hundkurs med Milla på Hundplugget, jag brukar vara med och titta på och ibland har jag  Tessie med, förra gången hade jag kameran med mig och fotade en del som jag  tänkte visa här.

image41
Tonie och Theo (tonie är Hundplugget)


image42
Johan och Milla lyssnar intresserat på Anette när hon instruerar nästa övning


image43
Maskot Millas bror


image44
Johan Milla och Andreas


image45
Marie och Tonie har Teori som ni ser har vi alltid roligt!!


image46
Samling innan kursen börjar lite blandad kompott på hundar


Kommentarer
Postat av: Åsa (Lillasyster till Johan)

Snygg keps brorsan!!

2007-09-21 @ 14:42:38
Postat av: Mia

Jag ska klä ut Viggo till cocker, då kan jag med vara med på onsdagarna... frågan är hur jag gör det? Men jag har ju annat för mig, eller hur!

2007-09-21 @ 19:58:55
Postat av: Sara

Å, vad sugen man blir på en sån där liten raring... Tänk så praktiskt med en hund som inte bara sitter i knäet utan till och med får plats i det! Ja, nån gång i framtiden, då jäklar...

2007-09-21 @ 21:24:13
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Ingela

Visst är de underbara de små cockrarna, jag kan tänka mig et par stycken till....Johan protesterar lite grann.......vi får väl se vem som får som den vill(brukar vara jag ha ha)

2007-09-22 @ 13:42:54
Postat av: Mia

Nu har jag med pinewood byxor. Äntligen får jag tag i ett par! Vet ej om jag kommer på tisdag. Jag tror det, men bestämmer mig på måndag... körigt körigt på jobbet... Kram

2007-09-22 @ 20:06:32
Postat av: Marie med Mascot

Hej! Äntligen hittade jag er hemsida =) Roligt att läsa om er träning och allt... Mascot är sjukligt avis på dammen (hälsar). Ha det gott!
Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0