En gång till.................



I dag hade jag stämt träff med Ingvar Kl 11 i Lödde för ännu ett öppenklass spår, ja vet ni tycker jag är tokig men både jag och min hund tycker att det är super kul, nu ska vi dock vila ett tag och ta tag i apporterings träningen så vi kan vara med på jaktprovet i april.

Och resultatet i dag blev ett 1.a pris, summering av året (14/1-08) hittills 2st 1.a pris ett med HP  =)) jag kan inte vara annat än nöjd.(ha ha ha)

Nu ska min hund och jag gå och mysa i sängen...jag tror vi tar Johans sida av sängen för så gjorde visst han när jag jobbade förra veckan och han var hemma och var sjuk.

image18

Min vackra Meitas Tessie Tomtebloss en vårdag  2006 i skogen på söderåsen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis!!! Vilken fantastisk inledning på året! Hur ska detta fortsätta...? Då väntar vi väl bara på championatet nu då, du har väl anmält er till ordinarie prov?

2008-01-14 @ 12:52:38
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Mia

Grattis än en gång!

2008-01-14 @ 15:34:33
Postat av: Farmor och Farfar

Det var väldigt vad det vinns priser i den här familjen, båda ungar och hundar.

2008-01-14 @ 17:39:15
Postat av: Farmor och Farfar

Skulle kanske tillägga ett stort grattis också.

2008-01-14 @ 17:40:34
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Jösses! Här går det undan. Skiktar då på vandringspriserna för 2008 redan? *ler*

2008-01-14 @ 21:24:19
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Ingela

som svar på frågan....Jodå jag har anmält till ordinarie prov och hoppas att det ska gå lika bra där, för som hon spårar nu har hon aldrig spårat förut det går super bra och jag är jätte stolt.

2008-01-15 @ 08:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0