Min Coola Brossa!

Jag har en bror som inte ser lika dan ut som oss andra, han är nästan lejon färgad han är så snygg, han tycker om att spela fotboll, flörta :=) och busa, för det gör alla cockrar.

Jag hoppas vi träffas snart för jag tror att han växt sedan jag såg honom sist, min coola brossa heter Mascot  Mascarpone, min matte har lånat 2 bilder på honom på hans mattes fotoalbum (hoppas vi fick lov?) Vi vill ju visa så snygg han är!
Snart (10/2) ska vi ha träff med alla cockrarna då kommer "Sådan" Peppe från Danmark också för nu är han fullvaccinerad, det ska bli kul att träffa honom för det har vi inte gjort sedan han var 9-10 veckor och flyttade till sin nya husse och matte.


Lakrits bor i skåne som oss andra så vi träffas ibland på kurser hos Hundplugget och det tycker jag är toppen.

image232
Nu får nog Mascot en massa fotbolls agenter efter sig som vill skriva kontrakt ( ha ha ha) denna bilden tycker jag är super häftig!


image233
För mycket glögg? eller bara charmig!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, det var verkligen en cool brorsa! Han är ju jättesöt!

2008-01-29 @ 19:10:37
Postat av: Marie med Mascot

Hej! Ska bli jättekul att träffas nästa söndag! Fast jag blir nervös när jag ser att ni fått bakläxa på trimningen *S* Och nervös är jag innan ändå, eftersom Mascot är inne i en helt omöjlig period just nu :-) Jag har dock inte hört om fler söndagar än den 10:e då det är syskonträff?
Du får låna vilka bilder du vill. Ha det bra
Hälsningar Marie och Al Capone (som Mascot kallas nu)

2008-02-01 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0