Nostalgisk........

Hittade en massa gamla kort på en cd skiva, några kommer här.

image207
Mat Mamma Marie...om vi sitter fint så får vi säkert något gott!

image208
Lisa och Mia i Meitas hundhus.

image209
Avslappnings övning Sara med Tessie, Marie T med Jocke Jultomte, Marie med Agnes


image210
Lasse med Zorro undrar om han får plats i knät nu? Tonie med Julia


image211
Sara igen

image212
Palle med en stolt pappa Jocke på besök i sverige för att se valparna




image215
Undrar vem som har mest pippi Johan eller Tessie?


Kommentarer
Postat av: Åsa (Johans syster)

Eftersom det är min bror och våra arvsanlag nog är ganska så lika så tror jag att det är Tessie som har mest pippi!

2008-01-09 @ 13:17:41
Postat av: Mia

Vad nostalgisk jag blir när jag ser de korten! Våra små söta valpar!

2008-01-09 @ 14:26:49
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Gud vad söta...så stilla och lugna de ser ut oxå *ler*

2008-01-09 @ 14:49:00
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Sara

Kameran är en Nikon D40X, men om jag har förstått Fredrik rätt så är det inte den utan tillbehören som är hemligheten. Objektivet är en Nikkor Superzoom 18-200 mm (dyrare än kameran i sig) och blixten en Nikon Speedlight 600 med omnibounce (som ska riktas i taket för att slippa röda ögon och få bäst ljus). Hela härligheten är inköpt på www.cyberphoto.se.

2008-01-10 @ 11:41:35
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Ingela

Tack för tipset Sara, men det räckte att jag läste din beskrivning för att inse min begränsning....behåller nog min gamla ett tag till.

2008-01-10 @ 12:54:15
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0