Hitta Felet! Och Träning.






Vad är fel i min bil?


Just det nu är han tillbaka på sin rätta plats i gen, Fender är lite Kär i Tessie för tillfället så i dag efter träningen så hoppade han in i min bil till alla tjejerna och tyckte att han skulle byta hem ett tag men Gert ville ha honom med sig hem så han fick snällt lägga sig i rätt bil igen.


Idag var träningen lite si och så alla hundarna var llite okoncentrerade Tessie knallade ett par ggr och det är länge sedan hon gjorde det och på linjetag över vatten gick hon inte i vattnet alls bara på markering då hoppade hon som vanligt rakt i det var precis som att hon inte litade på mig att det var något där på andra sidan, något jag är nöjd med från i dag så är det fotgåendet som hela tiden blir bättre och så att hon springer ut på jätte långa markeringar utan att tveka och håller sig i ett litet område och söker av om hon inte hittar den meddetsamma.
Nu tar vi nya tag till nästa träning och hoppas att den går bättre.....snart Karlskrona.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hm, det måste vara Milla som är fel då hon inte är en retriever...

2008-07-13 @ 20:57:37
Postat av: Mia

Hm, det måste vara Milla som är fel då hon har mer än en färg på kroppen, alla andra är enfärgade...

2008-07-13 @ 20:58:11
Postat av: Mia

Nä, nu vet jag, det är Ronja som är fel för alla andra räcker ut tungan...

2008-07-13 @ 20:58:46
Postat av: Anonym

Fel Fel Fel Mia du får komma med något bättre förslag.......

2008-07-13 @ 22:04:34
Postat av: Helene

Nu får du sluta gissa Mia så att vi andra oxå har en chans.



Felet måste så klart vara att inte Milla & Ronja har vett att låta "kärleksparet" vara ensamma en stund i bilen.



2008-07-13 @ 22:04:59
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Helene

Så ni har oxå haft en liten "kassare" träning idag, men ni har i alla fall ett löp att skylla på... vi har ingenting.

2008-07-13 @ 22:08:17
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Carina

ler När jag såg bilden först tänkte jag - hur i herrans namn får alla plats i den buren ;-) Men det var ju minst en för mycket. Men man får ju chansa - går det så går det. ;-)

2008-07-14 @ 19:32:47
URL: http://shivaovittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0