Nya och Gamla djur

I går hämtade vi hem våra vaktel killar från Marie de har bott där ett tag nu för Figge tyckte inte om dem och hackade på dem men nu är det inköpt en ny bur som killarna kan vara i så länge.


Killarna i sin  nya fina bur.

När vi körde från Pärup i går var vi i Sniberup och hämtade 6st 1 vecka gamla vaktlar som nu bor i en gamal byrålåda inne i rummet


3 st av de ljusa


2 mörka och 1ljus

Kan inte låta bli att sätta in bilder på Figge han bytar färg nu och är på väg att bli jätte snygg!




Kommentarer
Postat av: Carina

Gud så fina färger! Jag måste erkänna min okunskap, men vad är han för nån?

2008-07-07 @ 18:59:42
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Ingela

Figge är vår fina Guldfasan, nu fattas han bara sina långa fjädrar i nacken så är han snart helt färdig utvecklad....visst e han vacker, kolla in foto på bloggen när han inte var så fin utan ganska så grå och trist.

2008-07-07 @ 19:01:26
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Han är snygg, Figge guldfasan. Det är väl det han är, eller?

2008-07-07 @ 19:02:17
Postat av: Mia

Konstigt när jag skrev det förra inlägget var inte din kommentar där Ingela... men nu ser jag den...

2008-07-07 @ 19:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0