Elevtjänstgöring!

till Viltspårdomare har jag börjat med nu, första hunden som skulle studeras och dömas var en Labbe med namnet Fanny, jag kände så väl igen mig själv i föraren inte bara namnet då (hon heter också Ingela) jag var lika nervös när jag gick mitt anlagsprov och trodde att det var kört när jag trodde hunden gick fel men det var helt rätt.
Det gick jättebra för Ingela och Fanny  som klarade provet som en dans, mitt omdöme från Ingvar var mycket väl godkännt känns ju skönt inför resterande 8 hundarna som ska studeras i Elevtjänstgörings delen.
 


Ingela och Fanny efter godkännt anlagsspår.

Kommentarer
Postat av: Helene & Wallander

Vad roligt att du är på "G" nu och som vanligt fixar du det med glans. Lycka till med "elevtjänstgöringen" framöver oxå.

2008-06-24 @ 23:17:12
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0