Madame Terror är på besök............

Jag tror att Tessie och Milla skulle beskriva sin "kusin" så om de kunde, för inte får de vara ifred hon biter hela tiden i deras öron och ben, Ronja sa ifrån meddetsamma så henne går Lovis inte ens nära.

Lovis kom igår och ska stanna tills fredag för hennes lill husse (Albin) är på sjukhuset och opererar bort sina mandlar och är man en 6 månaders Golden så kan man inte vara ensam hemma hela dagarna utan då får man åka på kollo i Sibbarp.
Just nu är det lugnt hus alla hundarna sover 2 i sovrummet,  Lovis i hallen och Milla är som vanligt med Johan på jobb, jag har passat på att städa riktigt ordentligt idag (är hemma för Andreas mår inte bra) såg ju allt damm när solen den lös in och när jag nu ändå var hemma idag så kunde jag ju lika bra ta tag i det, nu sitter jag vid datan och väntar på att golvet ska torka, taktisk svabbning börja i köket och sluta i datarummet.

image286
Full rulle i sovrummet

image287
Tessie är underst den stackarn

image288
Väldigt trött Lovis

image289
Pigg igen...............................


Kommentarer
Postat av: Helene & Wallander

Tessie verkar tycka det är rätt kul att busa hon oxå. Smart drag det där med att "svabba in" dig i datorrummet, ibland tycker jag det tar väldigt lång tid att få golvet torrt.

Hoppas operationen gick bra för Lovis LILLHUSSE.

2008-03-13 @ 00:07:15
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Mia

Madame Terror är välkommen till Viggo Värsting. De passar säkert bra ihop!

2008-03-13 @ 19:13:41
Postat av: Mia

Trist att jag inte kunde komma idag o hjälpa till o träffa er. Hade verkligen trott jag skulle hinna både bilen o Pärup idag. Jag som brukar vara en pessimist blev en tidsoptmist idag. trist! Men vi ses på onsdag.

2008-03-16 @ 21:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0