Det går framåt!

Nu har Fru Nilsson slagit näven i bordet för nu får de minnsan ta och bli färdiga hos oss....jag brukar få som jag vill när jag ilsknar till och det gjorde jag igår, så efter rörmockaren åkt hem vid 18 tiden kom det 4 stycken och började gjuta trappsteget sen sattes det panel i taket och målades, Johan körde till Torp och köpte kebabtallrikar sen jobbades  det vidare så nu är det en bra bit på vägen, jag hade satt deadline till torsdag kväll och det kommer säkert att vara färdiga innan, i natt jobbades det till klockan var halv 12 för då tog klippsen till panelen slut sen var de här igen i morse klockan 7 väldigt trevliga killar synd bara att de inte förstår så mycket svenska. Här kommer lite bilder på tillbygget

image138
Igår kväll vid 20 tiden innan kebaben.........


image139
I dag kl 13 när jag kom hem en vägg helt klar, golvet har de börjat lägga.

image140
Taket ska målas vitt men det blir inte förrens till sommaren nu har vi rotat färdigt för en tid.

Kommentarer
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Vilken läcker färg det blev!

2007-12-04 @ 15:34:54
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Mia

Jättefin färg, den gillar jag! Fönstren är inte dumma de heller, i det rummet kommer vi att trivas, jag och Viggo. När kan vi flytta in?

2007-12-04 @ 19:28:48
Postat av: Ingela

Jag får kalla kårar bara jag tänker på det!!!INTE en endaste
med mer än 2 ben kommer in i mitt nya tv rum!!!NI får jätte gärna komma båda två men alla 4 beningar får stanna i andra delen av huset.Kramizar

2007-12-04 @ 19:33:22
Postat av: Lisa

Det är konstigt, när jag slår näven i bordet händer ingenting. Dorran skäller till och sedan är allt som vanligt... Snygg färg, skulle passa på skåpluckorna i mitt kök, blev det nåt över?

2007-12-05 @ 18:38:02
URL: http://kackelikojan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0