4 veckor kvar till jul!

Tänk vad tiden går nu är det en hel vecka sedan jag skrev om Julen sist!
Nu är det bara 4 veckor kvar till jul och jag mår alldeles utmärkt när jag slipper fara runder och handla.
Nu har jag bara all städningen kvar och det har jag tänkt ta en dag ledigt och göra så fort det är färdig byggt,  har även beordrat Johan att ta ledigt och hjälpa till och det lovade han.

Nu spelas det julmusik i vårt hus ända fram till Julafton Sara började visserligen redan i början på november men lite måtta på det roliga får det ju vara.

image124

Granen står så grön och grann i...öhh.... Skogen!!!!



image131

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ja, det är det ju! Shit va tiden går fort :D

2007-11-26 @ 10:23:58
URL: http://stephaniesz.blogg.se
Postat av: Carina

Att du var så "julig" Ingela! Det trodde jag inte.

2007-11-26 @ 14:16:05
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo du Carina....jag ÄLSKAR JULEN det är så mysigt julpynt över allt granen som luktar gott massor av julklappar under den, en gryta glögg på spisen bara för att det luktar så gott......jag är tokig jag vet:)

2007-11-26 @ 14:46:16
Postat av: Carina

Fattade att det var du *ler*

2007-11-29 @ 12:13:36
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Maria Svensson

Hej!

Vilken jättetrevlig dagboks-sida du har! Saknar dock bild på dig själv??? Känner mig ärad över att få vara med på sidan! Ni är toppenföräldrar och jag är glad att ha Andreas i min klass!

Kram Maria

2007-11-30 @ 21:06:43
Postat av: Cissi

Ja, visst e det härligt med julen. Eller helst nu när man fått ta fram alla ljusstakar. Jag har hamstrat en massa ljus, blir som tokig o bara måste ha ljus överallt........Jo, jag kommer ihåg att släcka!O varje år ska man helst ha en ny cd med julmusik...O vad det e härligt. Såg en julbock i grane på stan i dag som jag funderade på att köpa, men tror att Zorro kanske skulle ogilla den...Får fundera någon dag på det, den va såååå fin!!

2007-12-01 @ 16:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0