Läskiga.....Hallowen

Nu var det dax igen, att ge sig ut och skrämma alla barn och vuxna med för den delen, så här fina var mina barn med kompisar när de hade spökat ut sig färdigt för skrämsel rundan..............

image101
Det är Sara i mitten, och hon har ingen peruk bara hårspray med extra hold!!!!Nathalie till vänster är den goda Kim till Höger är den onda och vad Sara är vet jag inte...kanske den som är kokokokoko!!!Det är för övrigt Kims eget hår oxå.

image102
Andreas under masken... eller inte???
Han inte ta foto på honom innan han skulle träffa kompisarna nere i byn så det fick bli vid hemkomsten.

Kommentarer
Postat av: Sara x)

haha , men vi var ubertjusiga tyckte jag :D hhihi ! ,

2007-11-01 @ 13:06:58
Postat av: Anonym

Hjälp! Vilka barn! Tänk och möta någon med Andreas mask i skogen när man är ute och går. Jag hade ju dött...
Tack för grattiset. Snart är det er tur att få några konstiga bokstavskombinationer!

2007-11-01 @ 14:36:33
Postat av: Åsa (faster till häxbarnen Sara och Andreas)

Var har mina söta kusinbarn tagit vägen????
Hoppas att de hittar hem innan lördag för jag vet inte om jag vill gratta den "lilla häxan".

2007-11-01 @ 14:38:05
Postat av: Sara

Men snälla Faster nu får du väl vakna vi är väl iallafall din brors barn...inte kusin barn haha , wieerdi :P , ses på lörda :D

2007-11-01 @ 14:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0