Ända nere i Stövlarna.......

känner jag mig ned tryckt i dag, satt på pass på älg i går utan att se ett enda djur på hela dagen hostade och frös hela det mesta så det var ju inte så konstigt i och för sig att jag inte såg något, var på middag på kvällen  med hela jaktlaget det var jätte trevligt om än man var trött och hostig, väl hemma så hade en bultande huvudvärk gett sig till känna och jag stöp i säng innan kl va 22,30 när klockan ringde i morse fick jag inte upp huvudet från kudden och fick snällt stanna hemma från mitt pass i dag sov till 12 har sen bara lullat omkring och städat och pysslat.

Johan har sagt i ett svagt ögonblick  att om jag skjuter en älg detta året så skulle han sälja sina vapen och börja spela golf han HATAR verkligen golf  detta bara för att han  under sina snart 20 år som jägare aldrig skjutit någon älg å det var trist att jag bara fick en dag på mig och den dagen hade jag ingen tur men som om jag skulle ha det just nu då när ingenting funkat...tror jag ska gå i ide ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: Marie med Mascot

Näej, vet du vad... tycker allt du får rycka upp dig lite :-) (även om jag avskyr det uttrycket). Sänk förväntningarna lite ett tag, så du kan känna att det går bra. Eller börja med något nytt, där du inte har några krav/förväntningar? Vi borde ha en träff med alla på tex Storegård i Lödde, där vi kunde spexa och ha oss lite/göra bort oss :-)

Postat av: Helene & Wallander

Fattar knappt att Johan vågade säga så, i år hade han bara tur, tror faktiskt inte att han vågar lova detsamma nästa år. Eller vågar du det Johan?



Krya på dig!

2008-10-14 @ 23:44:53
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: annelie

Ryck upp dig! Du har härliga hundar och du är duktig på att träna dem. kOM IGEN NU! Ha en härlig helg. Många kramar från gul, spanielligan o deras matte

2008-10-17 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0