Nu får det räcka.

Nu har jag fått nog av att göra ingenting med min hund så nu har jag i alla fall anmält oss till ett par spår inom de närmsta veckorna så får vi se om hon har glömt hur man spårar eller det sitter kvar.

Det hade ju suttit fint med ett par 1.or till vi får väl se hur det går nu efter avslutad pencillin kur........


Passade även på att anmäla Anders hund OyOy till ett anlagsspår jag fick jätte gärna ta med honom och gå det.... så då gör jag det vad gör man inte för sina vänner  =)


Har även anmält OyOy till utställningen i nov i Åstorp ska se om jag kan få Anders att springa med honom i ringen?!....tror inte det nej det blir nog jag som får göra det och det gör jag gärna för han är betydligt lugnare än Tessie att springa med.


I dag ska vi ut på Järavallen och ha upp start på en ny spårkurs det ska bli kul att träffa både nya och gamla spår sugna i dag efter sommar uppehållet.


/En betydligt piggar Ingela




Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Vad skönt att du är lite piggare igen.



Jag tror minsann inte Tessie glömt hur man spårar, ni har ju inte gjort annat än tagit 1:or med HP tidigare i år... så det går säkert lika bra framöver.



Kramelikram

2009-08-20 @ 23:21:53
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu blir jag glad igen

2009-08-23 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0