Lite senare på dagen!

Johan kom hem från jobbet i tid fast jag hade skrivit att vi skulle en del.....måste bero på att han tycker att det är roligt att greja med det jag hittar på?!
Jag trodde att jag skulle svimma när han öppnade munnen och sa att nu hade han hittat en gård till oss som han kunde tänka sig at bo i....snabb som man är då vid sådana tillfälle(de ges inte så ofta) så ringde jag mäklaren och bokade tid så på onsdag i nästa vecka ska vi titta på gården, nu går man ju bara och tänker på det i en hel vecka och längtar dit, sen får man ju se var priset hamnar jag vill ju så mycket, och inte bara bo, men gård har jag ju längtat och tjatat om hur länge som helst så att alla våra djur kan få plats.


Kotten!

Idag när Milla och Tessie som vanligt for runder i trädgården så var Millahela tiden längst ute vid staketet och det tycker inte matte om, hon är ju ganska liten inu och kan säkert trycka sig under om hon vill, jag ropade på henne och hon kom sen var det tillbaka igen vid staketet jaha det var bara att pallra sig ut och titta vad som var så intressant vid staketet.........jo det är så att det är en glipa mellan vår mur och staketet och där är inte ilagt jord och är ca 60cm djupt DÄRI satt vår igelkotte den hade fastnat, som tur var kom Johan hem precis när jag hade hämtat handskar så han kunde plocka upp vår stackars lilla kotte........vilken tur att vår lilla cocker hade hittat den.

Nybadad cocker!

Vid 21 tiden kom Johan på att vi hade en väldigt skitig cocker, så det blev badkaret  och det är inte jätte poppis. (foto kommer senare) sen var det dax för natta välling och isäng........inatt vaknade jag av att vår Labbe Ronja låg mellan oss på vår extra kudde den hunden är mer människa än hund....Tessie håller sig i alla fall vid fötterna tills man vaknar sen är det bara att skynda sig upp innan man får ett ben i skallen, Milla ligger i hop kurad vid våra ben och hon e så liten så henne märker man ju inte.

image9

Kommentarer
Postat av: Mia

Gården måste ligga ca 2-3 mils avstånd från mig, annars godkänner jag det inte. Därmed basta!

2007-08-22 @ 21:21:43
Postat av: Ingela

Du é för go Mia men den ligger i Karaby så det får nog bli du som får flytta in i vårt extra hus.......om vi nu får köpa de.Ingela

2007-08-23 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0