Ny dag Nya utmaningar!

Idag har vi vatt på jobbet igen Milla och jag, idag hade vi personal möte och då hoppade Milla upp i mitt knä och låg där hela tiden det är en FANTASTISK hund, jag bara avgudar henne. Jag har försökt förklara för Johan  att han ska skaffa en cocker till för Milla blir aldrig hans, hon valde mig sina första veckor hos oss. Jag hade tyckt det var mysigt med en liten till men jag tror jag får vänta tills Milla får valpar och det dröjer ju...................

Det är lite kul det här med Blogg för i dag ringde Johan mig och frågade om jag hade mycket att göra.....och givetvis undrade jag varför JO han hade varit inne på min blogg och jag hade inte skrivit något idag.....vilken tur att jag kan kommunicera med honom här och läser han så vet han ju precis vad han ska göra när han kommer hem....

Så idag kära make har vi huset fullt av 10 åringar och det är INTE lugnt vill jag bara säga, (och äter gör de, så man undrar var de gör av allt jag tror jag har bakat minst 2 dussin pannkakor mig gör det inget men man undrar ju.....)
När det har blivit lugnt hus ska vi åka med Andreas till skjut banan och skjuta 22lr han är super duktig trotts att han bara har skjutit i snart ett år alla märke som man kan ta i hans ålders klass har han tagit och ett handikapp till för Andreas han är vänster skytt som sin pappa och på klubben finns bara höger gevär trotts detta så sköt han 190 poäng av 200 första gången efter sommaruppehållet som ni förstår så är vi stolta föräldrar.
Och sedan ska vi försöka    få tag i den där rörläggaren så vi kan få  igång duschen på vårt snart färdiga badrum......jag längtar efter att prova duschen det är ju en sådan med massage. Kompis Mia har oxå bokat in sig på våran dusch så Johan får sätta fart nu.
Nu kära make vet du vad som ska göras idag så du behöver inte jobba över för det var inga jobbiga saker  idag hi hi hi........

Kommentarer
Postat av: Mia

Smart - det är ju mycket bättre att du skriver här på bloggen vad Johan ska göra än på små lappar som har så lätt att försvinna. Så kan han inte smita undan... haha! Och visst får det bli en cocker till hos familjen Nilsson!
Vi ses på söndag, då kan du få buren ju!

2007-08-22 @ 08:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0