Ny dag!

Tessie mår bra efter gårdagens besök i getingboet och har förhoppningsvis inte fått några större men.... tänker mest på skohorn!!!

Idag är vi på jobbet Milla och jag här trivs vår lilla cocker som fisken i vattnet för här kommer alla och kelar och har man tur kan man tigga till sig en godbit från köket ( jag har mitt kontor på ett äldreboende) Milla brukar smita dit när jag inte ser.

På jobbet tränar vi passivitet och det är Milla suverän på och så brukar vi va ute på gräsmattan och springa lite rundor och ev kasta en apport eller två beroende på hur mycket vi har att göra där inne.

I kväll blir det nog lite träning med Ronja och Tessie vi ligger ju i hård träning inför Workingtestet i November.

Johan får vara inne i kväll och färdigställa badrummet som vi hållt på med i 4 månader det har varit en massa.... suck stånk stön......från de badrummet, senast i går var han vansinnig då han sågade en list fel så jag fick köra och köpa en ny, lika ofta har han bannat mig för mina ideer,JAG tycker att de är jätte bra för jag tycker om att riva ner och få fint, det jag inte är bra på är att vänta jag vill ha allt klart helst dagen efter at vi har börjat men jag har lärt mg nu att det tar lite längre tid att få ett badrummet klart....All heder till dig min Älskling som orkar med mig och mina tokiga Ideer.

Nästa projekt är att bygga till huset ca 25kvm och det är INTE min ide utan Johans......bara så ni vet i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0