En nykomling i släkten är på väg!

Hund i huset med allt vad det innebär.

Efter en tråkig höst då min svägerska fick låta sin Norska skogskatt Jabbe somna in, så har de bestämt sig för att skaffa en hund som kompis till Persern Lilleman som blev ensam kvar, jag tror att de har blivit inspirerade av vårat gäng, nu har de varit i Södra Sandby och tingat en liten Golden valp som nu är 7 veckor, de ska vänta att hämta henne till den 14 december för att sen vara hemma med henne till den 7 januari namnen har varierat lite men nu är det bestämt (tror jag) att hon ska heta Lovis Löfgren.
Här kommer lite bilder på charmtrollet

image112
Här e jag ! Lovis Löfgren var det visst jag skulle heta.

image113
Pappa Jörgen med Albin på ena knät och Lovis på det andra

image115
Mysigt med lite lugn och ro

image116
Nu är jag trött!

Kommentarer
Postat av: Åsa (Lovis blivande matte)

Min Min Min!!!!!

2007-11-12 @ 17:25:24
Postat av: Mia

Vilken sötnos!!! Jag vill med ha valp!! Avundsjuk!!!

2007-11-12 @ 19:25:11
Postat av: Liselotte

ÄNTLIGEN, ett otroligt klokt val av hundras, hihihi!!!!En golden skall man ha-yes! Kommer hon fr Marianne o Leif:Goldenglow? Och hur har jag hamnat här???? Det är Mia´s fel, hon tipsade mig....sorry. Så det är hon i Vinslöv som skriver......

2007-11-12 @ 20:33:19
Postat av: Ingela

Tjena Liselotte!
Kul att du tittade in på min blogg alltid kul med nya inlägg, jodå du har så rätt hon kommer från Goldenglow och är världens sötaste. Hoppas vi träffas snart igen på viltprov vi fick Karl Axel denna gången, tydligen en ny domare vet du något?
Ha det bra

2007-11-12 @ 20:53:21
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

En gul hade ju passat in i denna flocken perfekt.... men det är ju vid tre som vansinnet börjar ;-) Eller hur? =)

2007-11-12 @ 21:09:17
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Sara

Oj, det var en söt liten rackare! Undrar dock om katten tycker att den lille vovven är den ultimata lekkamraten - mina tycker det definitivt inte!

2007-11-13 @ 11:25:53
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Sara

Oj, det var en söt liten rackare! Undrar dock om katten tycker att den lille vovven är den ultimata lekkamraten - mina tycker det definitivt inte!

2007-11-13 @ 11:26:02
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Liselotte

Svar på Ingelas fråga ang. domaren: japp, Carl-Axel bor i Attarp (mellan Hässleholm o Vinslöv), blev domare i somras, är 70 år, är jätte snäll o trevlig, har Petit basset själv m.m. Vilken typ av mark, spår eller dylig han har vet jag inte. Lycka till!

2007-11-13 @ 12:32:34
Postat av: Mia

Jag vill se foton från festen!

2007-11-18 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0