Nu närmar det sig!!!

IDAG är det bara 5 veckor kvar tills JULAFTON, och jag är redan klar med alla julklapparna de är fint inslagna och undan stoppade, det är bara så avstressande att veta att jag slipper springa och trängas med alla tusentals som ska ut i sista minuten. I år ska jag bara ta det lugnt och mysa hela julen.
Det jag ska köpa nu är Julmaten och det väntar jag med ett par veckor till.

Jag längtar tills den första riktiga snön faller man kan kasta snöboll med barnen, busa med hundarna bygga snögubbar och åka kälke i karaby backe, och dricka varm oboy i backen.......jag verkligen älskar vintern och julen.

Julgran!
För första gången på väldigt många år är mina planer att vi ska ha en riktig julgran nu när vi får byggt till, och kan ha den ute i det nya, anledningen till att vi haft plast gran är att barnen har astma och inte tålde granar förr vilket jag hoppas har gått över.

Det jag ser fram emot nu är att jag ska kunna sitta i mitt nya tv rum och mysa när det blir klart, just nu är det bara så skitigt i halva huset.
Idag ska de putsa invändigt och sätta i skjut dörrarna och imorgon isolera utvändigt sen börjar det likna något, snart bara hålet i väggen som saknas....undrar om jag kommer att sakna mina stora träskivor där fönsterna brukade sitta!!!!Nej jag tror inte det!!


image117 

Hittade denna bild på nätet!! Tyckte den var söt!
image119

Kommentarer
Postat av: Sara

Men herrejösses, är du redan klar med alla julklappsinköpen??? Åh, så skönt det låter! Nu blir jag ju alldeles stressad vid tanken på att jag inte ens börjat fundera på vad jag ska köpa...

2007-11-19 @ 11:15:43
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Åsa (svägerskan)

Kan bara säga grattis grattis! Då kan du ju passa mina barn så att jag kan åka och handla i lugn och ro?

2007-11-19 @ 12:54:34
Postat av: Mia

Du är otrolig!! Jag vill också vara klar med alla mina inköp!

2007-11-19 @ 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0