Utmaning nr 2

Viggo har utmanat Ronja

Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanade dig.

2. Berätta 6 egenheter hos din hund.

3. Utmanar 6 personer i slutet av ditt inlägg.

4. Lämna meddelande till dem du utmanat.



1. Ronja är bara bäst!!Vi tittade på henne första gången när hon var 5 dagar och då bestämde Sara att det skulle vara just denna valpen och så blev det. Ronja är vår första riktiga familjehund.
2. Älskar att gosa och ligga nära helst i sängen
3. Är en jäkel på att spåra både människor och vilt
4. Håller reda på oss allihopa.
5. Är kompis med Viggo, tycker det är jätte kul hos Mia och Viggo, älskar promenaderna i skogen och Viggos hund soffa
6. Är Johans hund fast han inte skulle ha någon ny hund när jag köpte henne........

Nu har jag ingen att utmana så det får va.


image111
Ronja efter sin viltspårs 1.a 


Kommentarer
Postat av: Viggo

Ronja!
Du är en av mina bästa kompisar. Kommer du snart hit o hälsar på. det har iaf matte lovat.

2007-11-06 @ 12:41:56
Postat av: Mia

Klart du ska med på lördag!

2007-11-07 @ 10:19:24
Postat av: Mia

Jag gratulerar Skalle Per till godkänt anlagsspår. Inte visste jag du gick spår med Johan också Ingela!

2007-11-08 @ 06:57:49
Postat av: Ingela

Ha ha ha jag kollade oxå in ssrks sida och såg att jag hade en hund till.....eller är det kanske Johan de menar!!Eller är det meningen att vi ska ha en cocker till så småningom......troligt vis det sista!

2007-11-08 @ 10:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0