Öppenklass spår.......

Idag har vi varit utanför Sjöbo och gått öppenklass spår med Tessie och Ronja, vi hade stämt träff med domare Arne kl 10 vid volvo i sjöbo sen visade han vägen ut till Omma (Ronja är född där) jag gick först med Tessie jag hade nog inte klarat att sitta och vänta på Johan för denna gången var jag lite nervös....nu till resultatet jag fick ett tredje pris på Tessie och Johan fick sin första etta på Ronja hon har en tvåa sen innan, jag är jätte nöjd har aldrig gått något spår som legat längre än 3 timmar och detta hade legat 19.

image86

På eftermiddagen så körde vi till skogen med våran Cocker, nu var det hennes tur att få springa och toka sig i backarna, det var ju underbart väder så jag tog lite kort på henne, vi har vår egen Havefru fast i hund då förståss.

image87



image88
Upp och ner i backarna!!!!!


image89
Även Johan fastnade på bild till hans stora förtret....räfsar han till älgarna måntro!!!???

Kommentarer
Postat av: Marie

Jättegrattis! Kul att ni gick till pris bägge två. Agnes och jag ligger långt efter. Nu får vi ta tag i vår spårträningen på allvar!

2007-10-07 @ 21:12:19
Postat av: Carina

Grattis!!! Vad ni ligger i! Ni verkar ha ett konstant högt tempo i familjen. Ni hinner med allt verkar det som. Å ni gör det dessutom bra! Grattis igen!

2007-10-07 @ 21:30:07
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis till prisen!! Klart du ska vara jättenöjd att hon fixade ett spår som legat så länge utan att ha tränat på det! Nästa gång går det säkert ännu bättre!

2007-10-08 @ 11:30:32
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Cissi

Grattis till er båda!!
Att hon fixade ett spår som legat så länge!! Blir imponerad! Vi ligger verkligen efter!!

2007-10-08 @ 13:25:34
Postat av: Mia

Grattis!! Nu är ni på gång, bara att anmäla igen! Är det träning idag?? Jag kommer inte, är rätt trött som du kanske förstår. Hörs!

2007-10-09 @ 12:59:48
Postat av: Syrran igen

Ville bara säga hej... jag har ätit Toblerone och druckit en Carlsberg ikväll. Tack för det! Jag har en lövblås som Johan kan få låna om han vill. Ska han räfsa i skogen lär han ju inte hinna med någonting annat, och känner jag dig rätt har du andra viktigare uppgifter till honom, eller?

2007-10-10 @ 22:28:04
Postat av: GG !!!!!!

mamma , nu får de faktiskt räcka med hundarna tycker jag .. Vi får hitta på nått me familjen !!! . Grattis till prisen , jätte bra !! ,

2007-10-20 @ 17:16:44
Postat av: Mia

Hur gick spårandet idag? Var ni iväg båda två?

2007-10-21 @ 15:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0