Skytte tävling!

I dag har Andreas, Johan Thomas Mattias och Niklas varit i Vellinge och tävlat, en tävling som heter Vellinge Smällen Andreas och Niklas skjuter i samma ålders klass och Andreas kom på en 4 plats på 411,8 poäng och Niklas kom på en 7 plats poängen vet jag inte, det var totalt 13 st i den klassen så de var jätte bra gjort av killarna.
Mattias kom på en 8 plats han skjuter i en högre klass för han är äldre.
Ett jätte GRATTIS till er alla 3 ni var jätte duktiga jag önskar att jag hade varit med och tittat idag.


image96
Andreas med sin fina buckla.


image97
Niklas med sin buckla.


Kommentarer
Postat av: Mia

GRATTIS ANDREAS!!! DU ÄR JÄTTEDUKTIG!
Nästa gång vi träffas kan du väl lära mig hur jag ska hålla geväret för att kunna sikta rätt, jag måste ju träna inför jägarexamen o jag tycker det är SVÅRT!!

2007-10-28 @ 19:01:39
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Bra jobbat Andreas!!!

2007-10-28 @ 23:59:14
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Cissi

Grattis Andreas! Nu kanske du kan få en ny fin mobil............................(lite avis e jag att du e så himla duktig, men jag har ju en fin mobil.)

2007-10-29 @ 22:11:56
Postat av: Åsa (faster till Andreas)

GRATTIS Andreas!!
Vad duktig du är!
Det står i tidningen idag om att ni vann över Veberöd

2007-10-30 @ 08:27:47
Postat av: Carina

Bara skicka du bilder på hundarna så skall jag leka lite med dem.

2007-10-30 @ 11:43:47
URL: http://shivaovittra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0