Vilken vecka!!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev...har varit lite nere eller vad man ska kalla det, har haft massor på jobbet,Johan har varit bortrest på utbildning och det är inte kul att vara ensam med 3 hundar 2 katter 2 barn varav en är tonåring ett hus och byggare som håller på och bygger ut huset och allt annat vi har här på sibbarps Zoo.........usch fy bubblan vad det har varit en tung vecka, nu som tur är efter alla turer hit och dit är Johan hemma igen så jag slipper gå ut med alla 3 hundarna hela tiden, jag har visserligen gått med en i taget men det tar sin lilla tid på morgonen och jag börjar ju 7 och har lite svårt att komma upp på morgonen så det har varit rusning till jobb.

I går var vi och spårade med Johans spårgrupp(det ända positiva denna veckan) och det gick jättebra, vi la ett öppenklass till Tessie och Ronja och ett litet med 2 vinklar till Milla som bara har gått 2 spår innan, men när vi hade gått det insåg jag ju att det var alldeles för lätt så nästa gång får det nog vara ett lite svårare spår.

Jag fick oxå mailat Gert (Lrk) i går och avanmält oss från Working testet den 4 november för Tessie har börjat löpa, TYPISKT,jag som hade sett fram emot det så länge, hoppas det inte dröjer för länge innan det är ett nytt wt som vi kan vara med på.
 
Nu ska vi åka och laga min bil, den var på besiktning förra veckan (den veckan skulle inte funnits) och avgasröret var mitt av låter lite konstigt kanske och det är säkert en och annan man som tänker typiskt kvinnor att köra med avgasröret mitt av utan att märka det men det lät inget jag lovar, däremot gör de det nu efter att han gubben på besiktningen bankade lite extra på den....så nu kommer vi pappa hoppas du är redo.

Kommentarer
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Vissa veckor vill man bara hoppa över! Skönt att veta att det kommit en ny nu. *kram*

2007-10-22 @ 20:14:08
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Mia

Tänk - Viggo har också börjat löpa. Så det blir inget WT för oss heller...

2007-10-23 @ 12:26:03
Postat av: Ingela

Mia Söstra mi, du får nog kolla undertill på Viggo!!???Bara namnet låter ju som en Hane!!! ha ha ha

2007-10-23 @ 15:02:27
Postat av: Syrran

Efter dagens peppning av Gert har jag ändrat mig och vi ska vara med. Kanske det blir jag denna gången som skaffar tröstrosett...

2007-10-23 @ 18:40:35
Postat av: Ingela

BRA!!!!Tur att vi har Gert!!Jag får nog ta och ställa upp som funkis då så jag kan titta på er....måste bara kolla först så det går ihopa hemma har ju fest för Sara på Lördagen.

2007-10-24 @ 08:15:03
Postat av: Mia

Klart du ska vara funktionär - eller varför inte bara följa med som "caddie" till mig och Cissi?

2007-10-24 @ 15:57:42
Postat av: Lisa

Grattis! Dorran löper oxå!

2007-10-24 @ 19:06:38
URL: http://kackelikojan.webblogg.se
Postat av: Syrran

Krya på dig! Hoppas du mår bättre idag!

2007-10-25 @ 06:42:53
Postat av: Sara

Nä, men så trist att Tessie har lyckats tajma in löpning nu när det är WT!! Du kan få låna Sudden om du vill - här är det ju matte som inte kan vara med! Han kan tänka sig att ställa upp på det mesta, såväl WT i Tessies namn som somliga andra aktiviteter som även inbegriper Tessie... ;-)

2007-10-26 @ 12:47:47
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Cissi

Vi ska ju ställa upp så någon kommer sist. Det är väl snällt av mig!! Du måste komma o peppa oss Ingela!

2007-10-26 @ 13:34:08
Postat av: Mia

Jag är sååå glad för Johan ska göra WT´t med Viggo!!!!
Viggo längter efter töserna, han lämnar gärna soffan och sängen till dem för att själv sova på golvet.

2007-10-26 @ 13:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0