Yes Yes Yes där satt den!!!!

Igår var vi i Hörby (jag Mia Cissi och Carina)och tränade, vi började med vatten apportering som vi haft lite problem med avlämningarna, MEN efter en stund och lite hetsande så fick jag dummin i handen utan att hon la den ifrån sig och skakade sig YES YES YES äntligen, 5-6 ggr fick jag den i handen, hon väntade tillochmed att skaka sig för hon tyckte att det var så kul att matte blev så glad, det är bara så underbart att allt börjar klaffa, även för Zorro trillade poletten ner och han lämnade av snyggt i handen....jag skulle kunna fortsatt apportera hela natten så lycklig var jag!!!Får nog fara till Hörby igen i helgen för att verkligen kolla att det har fastnat!!

Efter vattnet så gick vi ut på ängen och gjorde linjetag och det gick bra, sen blev matte lite ivrig och strulade till det lite så vi fick backa tillbaka ett par snäpp, sen gick det som på räls igen. GUD vad det var kul att träna igår......

Avslutning utomhus skytte!

Igår var det också avslutning på utomhus skyttet det har gått jätte bra för Andreas denna säsongen i går sköt han 178 poäng av 200 det var bara en som sköt bättre 179 och det var Erik som är 5 år äldre, Andreas var jätte nöjd med avslutningen, efter att alla skjutit klart var det dax för korvgrillning och lite efter snack. Nu är det uppehåll i 1 vecka sen drar inomhus säsongen igång.


Figge Fasan

I går kom Marie med Figge fasan till oss, det är en guldfasan som vi fått av Lisa han ska  bo hos Wacktlarna och kaninerna, så på fredag så ska vi köra iväg och köpa lite mer virke och bygga en ännu större fågel voljär för Figge behöver ju en tjej så småningom så han slipper va själv med wachtlar och kaniner.
Nu har vi verkligen Sibbarps Zoo till Johans glädje/förskräckelse !!!Han har lite blandade känslor för alla konstiga djur.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till de fina avlämningarna!!! Vad härligt det är när allt plötsligt bara funkar! Då blir alla vedermödor man tidigare gått igenom plötsligt små och obetydliga...

2007-09-05 @ 10:42:05
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Sara

Du är så välkommen så att kommentera mina inlägg både en, två och tre gånger! ;-) Låter annars som att du behöver vila upp dig lite i eftermiddag... Blir förresten lite avundsjuk när jag läser om ert zoo där hemma, sådär skulle jag också ha det om det bara hade fått plats!!! Som det är nu lyckas jag inte tränga in mer än två hundar och två katter (förut tre) i vårt lilla radhus, tyvärr.

2007-09-05 @ 13:30:53
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0