Lite tur.....

hade vi denna gången när vi köpte vaktlar det är någon som är hona jippi märkte vi igår när vi kom ut för att mata och göra vid i buren det låg 2 ägg i vars ett hörn så vi hoppas att det är mera än en som är hona så vi kan få ägg och lägga på kläckning och få fler vaktlar till nästa år.

Hipp Hipp och Hipp Hopp (kaninerna som vi hämtade hos Marie) har funnit sig tillrätta i sin nya bur och ska snart få flytta ner i den stora voljären med stampe så vi får lite kaninungar till våren hoppas vi.


Tillbaka till Verkligheten!
Nu är livet åter tillbaka i sin vanliga gång har börjat jobba igen efter 3 veckors semester känns tungt nu i början det har ju varit så mycket hundträning på förmiddagarna och nu helt plötsligt måste man jobba oxå.......blä...tänk om man hade vunnit lite pengar så man kunde haft semester ett par månader nu i höst när det är så mycket hundaktiviteter och jakt tur att man får drömma.

Kommentarer
Postat av: Linn

Verkligen tur... Av mina tre egenuppfödda har två under helgen visat sig vara tuppar. Att de ens vågar gala i min närhet ;)

2008-08-11 @ 16:14:28
URL: http://linnstarbrant.webblogg.se/
Postat av: Helene & Wallander

Jag VILL INTE börja arbeta på måndag... jag skall köpa en trisslott imorgon, jag väntar fortfarande på att det plötsligt skall hända!!!!



2008-08-15 @ 18:54:37
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0