En Fem Etta kan man säga!

I dag var vi där igen! Det är som något gift det går inte att vara utan......viltspår menar jag ju då, om ni nu trodde något annat.

Jag träffade Ingvar på Macken i Lödde för färd ut till järavallen där han hade lagt mitt spår denna gången, idag gick det klockrent fram till sista sträckan där hon gick av spåret för att kolla vad det var som hade varit där, gick sen rakt på det igen och fortsatte fram till klöven och satte sig precis som Nu var vi framme matte, jag fattade ingenting för jag såg inte klöven Ingvar hade lagt den i ett hål. (fiffigt av honom att gömma den för Matte)

Ingvars dom var  en klar ETTA och nästan  HP hade hon inte gått ut på sista sträckan så hade det varit ett HP till men jag har ju gott om tid på mig för fler sådana.

Ingvar berättade också att hans Hugo hade haft 27 (tror jag det var) 1.a pris på ett år, så jag har ju lite att sikta på, tror dock at jag får sluta jobba helt då.

Idag för att fira mina fem ettor detta året så blir det Semlor på träningen idag i Pärup, (få se hur många som dyker upp där idag) för vi kan ju inte sitta hemma bara för att det gick bra i en kvart på förmiddagen.


image242
Ännu en bild på min fantastiska Tessie Tomtebloss.

Kommentarer
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Det är ju helt fantastiskt!!!! Fattar inte.. SÅ DUKTIGA NI ÄR!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis!!!

2008-02-08 @ 14:46:06
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Mia

Ettan kom, tvåan kom... och nu kom minsann femman också! Häftigt så bra ni är!!! Tack för goda semlor idag! Mumsigt!

2008-02-08 @ 21:19:27
Postat av: Mia

Nu har jag letat och letat efter favoiten. Var hittar jag det???

2008-02-08 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0