Viltspår och träning i Arkelstorp

Idag hade jag stämt träff med Karl-Axel kl 10 för ett viltspår...jag vet... jag är inte klok! Idag gick det super bra igen 1,A med HP vilken hund jag har.

Efter det packade vi in i bilen och körde till Mia och Viggo där Carina också precis  hade landat  för en heldags träning.
Vi började med en promenad där hundarna fick springa lösa och busa massor,sen fick hundarna vila när vi käkade en jätte god Gulasch soppa som Mia hade gjort.

Sen var det ut i skogen för träning.......men.......Idag orkar jag inte skriva mer för duschen och soffan kallar, ska upp i morgon och ut på nya äventyr så jag sammanfattar helgen i morgon.

Lite kort orkade jag dock få med.

Tack Mia och Carina för en fantastisk dag!

image234

image235

image236

image237


image238

image239


image240

Kommentarer
Postat av: Syster Dyster

Hej Syster Yster!
Grattis till ännu en 1:a idag! Ni är för bra!
Tänk, jag kan inte se vem det är som står på trappan. Är det Viggo eller Tessie? Det är Tessie, eller?

2008-02-02 @ 20:02:57
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Tack för en härlig dag tillsammans. Vittra skäms lite och ber Tessie om ursäkt för sitt beteende bara. Kul att träna ihop och du får spåra mer här uppe så du kan träna med oss! Grattis till ännu en etta med hp idag...snart är årets Scottie bärgat ;)

2008-02-02 @ 20:10:34
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Ingela

Hej Syster Dyster! Det är nyfriserade Viggo Vacker som står på trappan i egen hög person. Carina har varit framme med saxen och gjort honom till en riktig utställningsflat.

2008-02-02 @ 20:49:20
Postat av: Lisa

Grattis! Dorran fick faktisk också spåra i dag (läs söndag), hon gick väl sitt tredje viltspår någonsin. Det gick bra. De två andra spåren hon har gått fattade hon ingenting, men nu verkade hon förstå.

2008-02-04 @ 12:16:11
URL: http://kackelikojan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0