Och så kom....

Årets första SNÖ!! Jag älskar snö, snö i massor, helst så mycket snö att man inte kommer ut med bilen utan bara kan ut och plumsa!
Jag vet att hälften som läser detta tycker att jag är tokig men jag har ett par kompisar som älskar det lika mycket som jag.....de ser ni här

image184
Måste jag sitta still?! Vill ju toka mig i snön



image186
Jippi!!!Jaga Katten leken tycker jag är kul!

image187
Passa dig din tokiga Flatte annars tar jag dig!!!!

image190
Signe spanar in sitt offer...kanske en Flatte eller en Cocker, jag tar den som kommer först!

image188
Jag tycker oxå om snö...........och katter!

image189
Lite dålig skärpa!!? men jag tyckte bilden var häftig både hund och katt i anfalls ställning...tur att de bara leker.

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart du är tokig, det är därför vi gillar dig o dina kompisar så mycket! Det hade varit "grejt" med en långpromenad idag, men vi tar det en annan gång!

2008-01-06 @ 14:40:03
Postat av: Farmor och Farfar

Skulle Du inte inflika "min svärfar" där du skriver
att folk tycker Du är tokig som älskar snö?

2008-01-07 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0