TusenTack Walle!

Tusen tack Walle för den fina Dograffen jag fick i dag när vi träffades hos Marie, Milla monster försökte ta den men jag sa att den skulle hon låta bli för den är MIN.
Så här fin är den!



Dagens träning!

Fösta delen av dagen gick jättebra förutom ett par ggr när Tessie var lite lätt i rumpan, vi smög och sprang fot utan koppel och det gick jättebra vi tränade stadga med att kasta en massa saker och gick själv och hämta vi tränade runt kanin burarna och vi gick slalom mellan varandra denna delen funkade bra och jag var nöjd,

Eftermiddagen gick inte lika bra Tessie gick iväg på harmaskinen vilket hon INTE gör annars och det tyckte jag inte om och var lite för PÅ när vi kom till kanin burarna andra gången, när vi släppte Vaktel så var hon Suverän då stod hon med ett ben upp som en stolt fågelhund och gjorde ingenting.
Det hör ju till att alla Hanhundarna var jätteduktiga för Tessie är snart i Höglöpet och med henne där så kan jag kanske inte vänta mig att hon är lika duktig som hon varit den sista tiden på träningen lite disträ var hon idag.

Tog inte så många bilder i dag men en del kommer här
Samling vid Bygdegården


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig dag vi haft! Jag skulle kunna träna hund i Pärup varje dag. Ska vi flytta dit o bo i min husvagn, tror du Tonie o Marie blir glada då, haha!

2008-07-06 @ 21:36:18
Postat av: Sara

Mia, får jag och mina hundar också plats i husvagnen? Vi kan komma och bo hos er på helgerna...



Det var verkligen en riktig supersöndag idag! Nu kan vi sova gott inatt!

2008-07-06 @ 22:46:45
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se/
Postat av: Helene & Wallander

Tessie, kul att du gillade din försenade bloggtävlingsvinst.



Tack för en trevlig dag tillsammans, håller med Mia, detta skulle man kunna göra varje dag (men vill nog inte bo i Mias nuvarande husvagn/förtält, vi väntar tills hon köpt en värsting husvagn med plats för ännu flera). Vilka möjligheter till all slags träning med olika störningsmoment.



Jag är stolt över Walle-killen som klarade av er löptikar på ett bra sätt, det märktes bara lite på slutet... men då var han väl dessutom lite slut i knoppen oxå.



2008-07-07 @ 00:42:41
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Carina

Visst hade vi det trevligt! En skön och rolig söndag att minnas länge!

2008-07-07 @ 09:16:19
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Lisa

Inkallningen med Tessie och Viggo när Marie kastade en störningsapport var bland det snyggaste jag sett! Dorran är jättestolt över sina syskon och sa till mig i bilen hem att hon vill också träna på det. Så sa hon, precis innan hon somnade...

2008-07-07 @ 11:01:12
URL: http://kackelikojan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0