här följer fortsättning..............

Min matte är galen! Vi har varit i köket och tränat med kråka, hur tokig får man lov att bli, det har gått relativt bra inomhus men just nu är inte min matte och jag på samma våglängd så vi har lagt ner träningen ett par dagar för att återfå husfriden, men vi hann träna lite kråka innan vi blev lite ovänner och här kommer bildbevisen

image276
Urk vad den luktar illa..........

image277
nu kanske jag tar den eller?!

image278
okej då men bara lite i vingen......................och jag är inte glad

image279
denna är mycket godare...............

image280
nu sitter jag fint.



EFTER REGN KOMMER SOLSKEN!

Idag har hela efter middagen spenderats i trädgården medans matte har suttit i dörren och pluggat  har Ronja och jag farit runder i trädgården och haft det super kul.


image281

image282
Ronja spanar.................

image283
nu är det ute lek väder!

image284
en till som fått vårkänslor!


image285
mysigt att ligga och sola.............


Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst är det härlig med lite sol! Döm om min förvåning när det var fint väder i lördags när jag hade "prova på" viltspårkurs, senaste gångerna har det regnat rätt rejält. Vad är det du pluggar, jägarexamen? Jag och Dorran ligger inte alls efter i träningen (not!).

2008-03-10 @ 21:55:37
URL: http://kackelikojan.webblogg.se
Postat av: Wallander & Helene

Jasså, så ni har kommit på lite kollitionskurs med varann, tråkigt att höra, men ni löser säkert "problemet" gemensamt ganska snart. Hoppas det inte berodde på att du tog kråkan i vingen bara!

Visst är det härligt med vårvädret som börjar visa sig lite mer & mer.

2008-03-11 @ 00:11:24
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Mia

Nu är det dags i Pärup igen imorgon! Kul! Undrars vad vi får för fika...

Härliga soliga bilder!

2008-03-11 @ 09:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0