Droppen som fick bägaren att rinna över.........

Nu har vi kommit till den punkten då vi sätter stopp för all framtida träning och tävling på ett väldigt bra tag även Wt i Arrie hänger löst anledningen är att jag har en hund som är över taggad alltid, och  idag på viltspåret så glömde hon hjärnan helt for som en tosing (namnet passar ju nu) hit och dit och inget ordentligt jobb gjorde hon så nu har jag tröttnat vi fick visserligen ett 3.e pris idag men det är långt ifrån vad hon brukar prestera och jag vet att man kan inte ligga på topp alltid och har sina svackor men denna verkar hålla i sig väldigt länge har gjort sedan Jaktprovet.

Så nu vet ni varför denna sidan inte kommer att handla så mycket om hundträning på ett tag ska bara ut i skogen och sitta på pass och inte ens tänka hundträning.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ibland är det bra att ta ett break. Framför allt inte försöka träna och tävla när man är i obalans själv - fråga mig ;-)



Ibland går det bra att vila sig i form oxå :-)

2008-10-12 @ 12:08:45
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Helene & Wallander

Ni kommer igen snart, det vet vi! Ibland måste man backa för att kunna köra framåt igen.



Lycka till på älgjakten.

2008-10-12 @ 23:12:46
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Marie med Mascot

Tråkigt att höra ni är i en svacka... Men i all träning och tävling mår alla bra av lite paus ibland :-) Sen kommer lusten tillbaka! Säger jag som precis fått gå tillbaka till rena valpträningen med Mascot S Fast vi hade ju inte ens nått framgång S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0