Snacka om Födelsedagspresent!!!

I dag så skulle vi jaga gris hos  Anders, jag skulle lägga spår i Ljungbyhed och tänkte köra direkt till skogen efter det men ångrade mig då det drog ut på tiden med spåren (var inte på väg hem förrens klockan den var ca 20,30 )och var nästan hemma när Johan ringde och meddelade glatt att nu hade han skjutit sin första gris i MITT torn som han fick sitta i dagen till ära. Jag hämtade Andreas och vi körde till skogen och hämtade bilen och lite saker medans Johan och Anders de lastade grisen och körde hem den till oss.
I Födelsedags present av Anders fick Johan en alldeles lagom grillegris!!!!

Ett stort GRATTIS från oss!

Kommentarer
Postat av: Helene & Wallander

Ja ja, så är det bevisat igen, dvs att även jaktlyckan blir bättre med åren!!!



GRATTIS igen till både det ena OCH det andra!



Ingela, tack för trevligt sällskap (som vanligt) idag.

2009-04-17 @ 23:01:19
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Mia o Viggo

Nämen, det kunde ju inte bli bättre än att få skjuta sin första gris på sin f.dag!



Grattis återigen Johan!



Ps. Ser framemot en trevlig grillkväll ;-)

2009-04-18 @ 06:11:07
Postat av: Gert

Födelsedag och grisjakt, kan det bli bättre ?

Grattis till dig.



(och dessutom i "Ingelas torn" :-)



2009-04-18 @ 06:19:03
Postat av: Mia

2009-04-18 @ 22:06:05
Postat av: Mia o Viggo

Dum - Ingela - Dummast!



Grattis Ingela - nu är du domare!

2009-04-18 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0