I Mellby med Gert och Jette.

Vi åkte till Mellbystrand efter träningen hos Mia i torsdags och i Fredags så kom Gert och Jette och alla hundarna plus en extra upp till oss vi grillade lax kotletter drack gott satt och pratde och bara hade det bra och gick en runda med hundarna på fredagen det var väl vad vi hann med.

Lördagen var vi nere på stranden och tittade på Jet ski sm som arrangerades i mellby detta året det var häftigt en massa motorer och en massa "skärmsläckare" hoppas Gert tog bra bilder.

Sen var vi en runda på köpcentret i Mellby Johan Andreas och Gert såg ut att ha lika roligt alla 3 när Jag och Jette vi provade kläder kul hade vi i alla fall och ett par kassar blev det.

Sen bar det av till stugan för lite fika och sen till skogen för hund träning detta var kul och givande Tessie började äta ordentligt  igen på fredag kvällen och jag tycker att hon har börjat piggna till en del.

Senare gav vi oss ner i Mellby för en runda golf som gick väldigt bra fast man hade en papparazzi i hasorna när man skulle göra utslag =)   
Jag kom på en 2.a plats och det är jag jätte nöjd med jag hade ju just kommit igång när banorna de började ta slut jag satte hole in one på de 3 sista banorna fy fasen vad jag var mallig  efter denna rundan var vi ju rejält törstiga och hungriga så det blev en smaskig pizza på barbella sen vandrade vi hem för lite påfyllning och en massa snack också en massa smaskiga kakor från konditori sjö hästen, vi orkade inte särskillt många men de vi åt var super smarriga. 

Gert tyckte att vi skulle gå upp tidigt på söndagen och träna så det gjorde vi jag tror inte att han trodde att jag skulle gå upp men har man en personaltrainer så går man givetvs upp, vi var i skogen ca 1 timme och tränade dirigeringar och stopp signal detta gick hyffsat jag får ju tänka lite på att Tessie är inte riktigt i form och vi har kanske inte tränat riktigt så mycket som vi skulle behövt.
När vi kom tillbaka till stugan var frukosten på väg att dukas fram och vi satt och snackade och bara hade det bra tills det var dags att packa och fara hem så fort denna helgen har gått det är otroligt.
Tack Gert och Jette för ert trevliga sällskap.


Papparazzi tagen på bar gärning!


Jetski Sm


Kim på besök.


Johan och Jette


Johan och Ronja gör linjetag


Jette tränar med Kim.


Tessie på väg in med dummin


Jag är lite blyg och vill inte sitta så alla kan se mig.



Gert och Tessie


Bara vacker!



det är jag också.


Milla med ett smarrigt ben.


Kim och Fender.

Kommentarer
Postat av: Personal trainer

09.15 är Inte tidigt :-) men det var en härlig helg, tack familjen Nilsson.

2009-08-04 @ 23:01:21
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Himla härlig helg ni hade med både hundträning och annan social verksamhet :-)



Alla har vi våra definitioner på tidigt!



Kramizar

2009-08-05 @ 14:30:06
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0