Vilken tur han har.....

...min man vi satt på pass på räv i går och han lyckades skjuta 2 den ena kom när vi var på väg till bilen vi gick och små pratade och rätt som det var så kom det en räv smygandes bakom oss och nu går den inte mer. Även den andra Johan hade turen på sin sida och sköt en räv.

I dag for han iväg igen efter att vi haft ett par privat lektioner i viltspår jag stannade hemma för att laga middag till våra och andras barn Andreas har kompisar på lan och Sara har en kompis här.
Mitt i matlagningen kommer det ett mms med en bild på räv nr 3 fasiken vilken tur han har....skönt att vi har blivit av med så många rov vilt dessa dagar.
Det kom 3 rävar till på det passet så det blir nog en runda till skogen i morgon kväll efter våran träning hos Cissi.

Kommentarer
Postat av: Räven

3-0!! Jag säger då det!!

2009-08-03 @ 23:21:42
Postat av: Gert

Det är inte tur... han är skicklig !!

2009-08-04 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0