Träning hos Cissi och Zorro

Vi var hos Cissi och Zorro och tränade i går och hade en underbar dag med massor av träning och super god mat, här följer lite bilder från dagen, vi hade fått låna svärfars kamera som tar en massa bilder i sekunden och det var så roligt att fota att jag tog 486 bilder på vår träning.


Samling på cissis gård


Ronja kommer med apporten...duktig hund tycker att det är kul att apportera nu.


Vet ej vad detta "djur" kommer med????




kanske bara ett gott humör och lite tokigheter?!

Här kommer lilla Milla med sin dummie

kolla in Mias kast hon fick till ett riktigt långt  och högt ett







Vittra kommer på inkallning

Vittra med apporten

Mia och Viggo tränar på något?!

Milla med en duva


Tessie med dagens första fasan



Vittra med en pica pica


Ronja med en fasan!!! Den damen har gjort framsteg från att inte ens villa ta en dummi i munnen tar hon nu vilt spontant
Jiiippppiiii!!!!!det har lossnat.

Ronja med en anka.


Viggo kommer med en anka




Zorro med fasanen


Cissi påväg?????vart då???


Tessie med kaninen


Tessie med kaninen igen


Sen var jag ju bara tvungen att sno denna bilden från Carinas blogg när Mia har kommit på att hennes almenacka är i största laget för att vara en "fick almenacka" du e tokig du MIA MARIA!!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi o Zorro

Härligt med folk som fotar...lyckats fånga Johan in action perfekt...O det var en härlig dag att få ha er som sällskap...

2009-01-18 @ 23:01:51
Postat av: Carina & Vittra

Är så nyfiken på de andra 463 korten! Det blir ju skitbra kort. Vill ha full rapport på vad kameran heter oxå. *vill ha*

2009-01-19 @ 07:25:10
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen en kul dag, tack för trevligt sällskap! O för hjälpen med att hämta mina fina nya stövlar! Men tokig - det vet jag inte om jag håller med om att jag är ... vem är det som dansar Indiandansen på fotot ovan - inte jag! hehe!



Ses snart!

2009-01-19 @ 21:08:36
Postat av: ia & Kelly

463 kort!!!Inte illa, hann du med och träna.

2009-01-20 @ 12:11:57
Postat av: Helene & Wallander

Frös Johan så att han fick hålla värmen med sin lustiger dans?



Vilken dag ni hade... kul att du verkligen bilddokumenterade den.

2009-01-20 @ 22:32:11
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Marie & Lakrits

Vad roligt att kolla på alla bilder! Ni verkar ha haft en skojig dag!



Jag tänkte höra med jaktexpertisen. Jag undrar nämligen om mårdar kan vara farliga för hundar. Kan de rivas eller bitas? Eller de håller sig undan så gott de kan?

2009-01-21 @ 23:30:22
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0