Nu är det nästan klart....


fattas bara ett par lister som de inte hade hemma när vi var och handlade min svärfar och jag och så ska det fogas klinker vid den öppna spisen men just nu får inte svärfar vistas i vårt hus så det får vänta.

Här kommer foto på rummet jag är sååå nöjd ska bara komma på vad jag ska ha på en vägg innan jag börjar spika en massa hål =) de som satt där innan passar inte riktigt in nu blir nog en tur till Ilva tror jag för lite tavel inköp.


 



Ett super stort TACK till min fantastiska SVÄRFAR JAN.
Tack för all hjälp.

Ps Nu har jag mätt ut golvet till andra delen av nedanvåningen så vi har likadant  att  lägga till våren när köket åker ut. Ds


Kommentarer
Postat av: Marie

Snyggt !

2009-11-12 @ 21:44:21
Postat av: Mia

Jag ser tavlan du pratade om, den ser jättefin ut. Ja, som hela rummet!

2009-11-12 @ 21:49:09
Postat av: Susanne

Ja Ingela, det är så fint!!!!! önskade att jag hade din energi :-)

2009-11-13 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0